I made this widget at MyFlashFetish.com.

∞ ♥ ABOUT DEMON'S ♥ ∞

Saturday, December 25, 2010

Merry Christmas

This is the second times I post Merry Christmas in my blog.. Which means already another end of year.. I think a lot of people like Christmas because everyone can has so much joys in this day.. During Christmas eve.. everyone is busy with dressing up nicely date with friends.. go for count down.. exchange gift.. having big turkey meal with family.. friends or love one.. Everywhere is full of Christmas atmosphere..

But I guess there are somebody will still same as me just past it as usual day.. It doesn't mean I don't like Christmas.. I like to have a jolly time during every festival.. I got a lot of friends did date me out for Christmas count down.. but I have rejected all.. Actually I got my own dream of celebration of Christmas.. It still not yet come true.. So I'm waiting for it.. Hope that it may come true one day..

So time year I'm still as usual past a lonely Christmas.. and I feel that this my lovely Bosco's song match my feeling in this moment..


重唱过气圣诗 走过人潮仍旧愉快
全世界大合唱 只得我听见了天籁
而我最怕逛街 被浮夸灯饰出卖
大众惊我孤单不快 路过商店继续放大
节日姿态

期望世界并没圣诞
谁亦叫我妒忌的一晚
出席联欢晚会 将礼物再拣
并无对象可给我挂单
难道这晚特别怕冷
人墙内擦过 寂寞应该惯
这座城围着倒数快乐时间
谁又发觉 在我天台我独个面对夜阑
给我自己礼物都不算最惨 过热闹圣诞

朋友约我晚餐 恐怕人前胡乱大醉
人造繁盛状态 只不过替爱侣点缀
来派对去庆祝 若然不小心淌泪
令到亲友挥之不去 被我一个破坏节日
我亦不对

期望世界并没圣诞
谁亦叫我妒忌的一晚
出席联欢晚会 将礼物再拣
并无对象可给我挂单
难道这晚特别怕冷
人墙内擦过 寂寞应该惯
这座城围着倒数快乐时间
谁又发觉 在我天台我独个面对夜阑
给我自己礼物都不算最惨 过热闹圣诞

凡人互相安慰 而我一位对着电脑
想像每个教堂 别人为伴侣祷告
我却听不到

明日世界并没圣诞
谁亦叫我妒忌的一晚
火树银花也许 给我望过一眼
而明亮风景太灿烂
难道这晚特别怕冷
能随便买醉 便活多一晚
这乐园唯独我一个是逃犯
只好细看 万个灯胆照下去 夜也是蓝
不快乐不快乐数多次也许 已踏入圣诞

比较露宿一个老者 我亦未算冷


P/S :
By the way.. I would like to wish everyone here having a joyful Christmas 2010..

+ MERRY CHRISTMAS +

No comments:

Post a Comment